Actualment, n'hi ha 33 polls que ja volen a Mallorca i 41 parelles reproductores, gràcies a la feina de la Fundació per a la Conservació del Voltor Negre
El voltor negre va estar a punt de desaparèixer als anys vuitanta però, avui dia, se n’ha recuperat la població i es manté estable. Actualment, hi ha 33 polls que ja volen a Mallorca i 41 parelles reproductores. Unes xifres que són possibles gràcies a la feina que ha fet al llarg de 35 anys la Fundació per a la Conservació del Voltor Negre. Des de la posada en marxa del pla de recuperació fa quaranta anys, l’espècie ha mantengut una tendència positiva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa