Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Han reclamat la lliure elecció de llengua i una escola sense adoctrinament
Tensió a Barcelona per la manifestació de la plataforma Hablamos Español, que finalment ha canviat l’itinerari per evitar coincidir amb una concentració sobiranista convocada per la plataforma independentista Acampada per la Llibertat.
Havien previst començar a la plaça de la Universitat i acabar a la de Sant Jaume, però aquest punt de la capital catalana ha estat ocupat per les persones convocades per Acampada per la Llibertat. La plataforma Hablamos Español reclama la lliure elecció de llengua i una escola sense adoctrinament. Acampada per la Llibertat defensa la llengua i l’escola catalanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa