L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Govern anuncia que s'han entregat 20 habitatges de lloguer segur
Els estira-i-arronses entre Govern i oposició pel que fa al model turístic han tornat a protagonitzar la sessió de control avui al Parlament.
Des de Més per Mallorca han exigit a l’executiu que posi en marxa mesures valentes per tal d’actuar contra els efectes de la saturació i han tornat a reivindicar la necessitat de decréixer.
El to ha pujat durant el torn de preguntes a la presidenta, Marga Prohens, qui ha defensat les polítiques del Govern i ha acusat l’esquerra de no fer res quan varen governar.
Vox, tot i que no ha demanat pel turisme, sí que ha abordat el tema de la sostenibilitat.
Per altra banda, els socialistes han recriminat al Govern la manca d’efectivitat de les polítiques d’habitatge, mentre que el conseller ha anunciat que ja s’han signat 20 contractes de lloguer segur.
Durant el Ple, la consellera de Salut, Manuela García, ha destacat que el temps d’espera per a una consulta a les Balears és 42 dies inferior a la mitjana estatal.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues