L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La formació Més-Estimam Palma ha rebutjat participar en els actes de la Pride Week
Imatge d'arxiu
195Les declaracions de la portaveu de Més-Estimam Palma, Neus Truyol, aquest dimecres arran de la Pride Week Palma, en què la regidora demanava a Podem que es desmarcàs de l’esdeveniment, han molestat una part de la formació morada. Aquesta horabaixa han emès un comunicat acusant Truyol de mala gestió i d’estar imputada per un delicte contra la salut pública i mediambiental. Tanmateix, el portaveu de Cort i líder del partit a Palma, Alberto Jarabo, s’ha desmarcat d’aquest comunicat i ha dit que no hi dona suport.
Llegeix aquí el comunicat d’Unides Podem
Més-Estimam Palma ha rebutjat participar en els actes de la Pride Week per la seva turistificació i mercantilització. També ha demanat a Podem, soci de govern municipal, que ajudi a donar estabilitat al govern municipal i que no erosionin el pacte.
Membres d’Unides Podem a Palma han qualificat, en aquest comunicat, d’atac frontal la postura de Més i han demanat una rectificació després de recordar que la portaveu del partit està imputada.
Mentrestant, aquest dimecres dematí tant el batle de Palma, José Hila, com el mateix portaveu Jarabo han defensat la realització de l’esdeveniment institucional i empresarial i han assegurat que la cessió de Vivas no està damunt la taula.
Ben Amics demana la dimissió de Sonia Vivas i la retirada de fons públics per a la Pride Week
Jarabo assegura que l’equip de Govern de Palma no s’ha plantejat en cap moment cessar Sonia Vivas
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues