Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La terapeuta Marina Cardona s'ha retrobat amb els majors que han estat els seus pacients durant anys
A una finca de Sant Josep s’ha duit a terme una jornada de teràpia cognitiva destinada a majors amb malalties relacionades amb trastorns de la memòria. Han pogut palpar, olorar i tastar vegetals, fruits o productes elaborats que els transportin a aquell camp. Furgar en la memòria des de les arrels de molts d’ells.
Na Marina Cardona, terapeuta, ha ajuntat les seves dues passions, l’hort i els majors, per impulsar una iniciativa terapèutica. D’alguna manera, ha saldat un deute pendent. Encara que ara està d’excedència, Marina Cardona ha treballat durant anys al centre per a majors de Cas Serres, a Eivissa, amb malalts d’Alzheimer o diferents demències.
Cardona ha impulsat per primera vegada aquesta sortida dels majors al camp, a la seva finca de Can Puvil, i l’èxit és clar. Els records broten instantàniament.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta