Un home ha mort en un accident de trànsit ocorregut aquesta matinada en l’autovia Palma-Manacor, a l’altura de les costes de Xorrigo, després de la col·lisió de dos vehicles.
Un dels conductors ha mort i l’altre ha fugit a peu. Però hores després ha estat localitzat.
El succés ha tingut lloc cap a les cinc del matí en el quilòmetre 15 quan tots dos cotxes, que viatjaven en direcció a Palma han col·lidit per causes que estan sent investigades, morint en l’acte un dels conductors mentre que l’altre ha marxat del lloc.
Minuts després dos cotxes més han col·lidit amb els automòbils que estaven a la meitat de l’autovia, registrant-se diversos ferits lleus.
Hores després, els agents al càrrec d’aquest cas han trobat el conductor fugit i l’han duit a la Comandància de la Guàrdia Civil a Palma perquè presti declaració sobre el succeït.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros