Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El Govern ja ha avançat que obrirà una línia d’ajudes per compensar els afectats
114
Tres dies a les fosques, sense telèfon i internet a Menorca. Avui encara hi ha 25.126 cases sense llum. Només un terç dels 38.000 abonats han recuperat el servei amb els 59 dels 100 generadors previstos.
El centre de salut Canal Salat de Ciutadella no té llum. L’únic metge que hi ha atén els pacients amb un focus i a ull. No té ni eines ni equip.
A l’hospital de Ciutadella també tenen greus problemes per atendre els malalts. “Fins avui havíem passat amb un generador que teníem però avui ha tocat fons i, a hores d’ara, encara no tenim alternativa. Les infermeres curen amb piles”, ha explicat el gerent Antoni Gómez al programa ‘Cinc Dies’ d’IB3 Televisió.
Les empreses menorquines preveuen pèrdues milionàries a causa de la pana. La PIME calcula que el 65% de les empreses de l’illa han hagut d’aturar-se per la manca d’electricitat. Empresaris i hotelers es plantegen tancar abans del que tenien previst.
El Govern ja ha avançat que obrirà una línia d’ajudes per compensar els afectats.
Red Eléctrica i Endesa continuen treballant per aixecar les quatre torres d’alta tensió malmeses pel cap de fibló. La primera va quedar instal·lada dilluns vespre, i la segona s’espera que entrarà en funcionament durant aquest dimarts.
Més informació: La segona nit de Menorca a les fosques: 30.000 afectats i 150 operaris per a restablir el servei avui
Aquest dimarts arriben 68 grups electrògens més a Menorca
Menorca viu aïllada elèctricament des de fa més d’un any
Ferreries, sense llum i també sense aigua
33.000 abonats continuen a Menorca sense llum elèctrica a les seves llars
El temporal deixa els residents de Ciutadella incomunicats per telèfon
Fogons d’espelmes, menjar de llauna i benzineres col·lapsades
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació