Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Recorregut i ambient més tranquil, enfocat als infants i gent gran
Avui matí Montuïri s’ha aixecat prest, tot i la festa d’anit, que va ser fins tard i multitudinària després de la sortida al capvespre dels Cossiers i el Dimoni. A les deu del matí ben puntals han sortit a fer el seu tradicional ball a la Plaça Major.
Són 3 les vegades en què surten cada any en el cas de Montuïri els Cossiers. La primera és el 15 d’agost la Mare de Déu d’Agost. Una data a la que enguany es va haver d’acotar la celebració només a la zona de la Plaça Major per les conseqüències de la DANA que es va patir arreu de les Illes aquell dia.
La segona sortida anual és el dia 23 el capvespre a les 18.30 hores, i aquesta sortida ahir si es va fer amb normalitat i va congregar milers de persones al poble. Va sonar Flor de na Murta i els cossiers feren el seu recorregut mentre el Dimoni anava repartit llanderades.
Finalment, el 24 a les 9 del matí ha estat el torn de l’Albada dels Xeremiers. La prèvia a la tercera i darrera sortida dels Cossiers de Montuïri ja mencionada. En aquest cas el recorregut i l’ambient és més tranquil i està més enfocat a què el puguin gaudir infants i gent gran.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"