Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Recorregut i ambient més tranquil, enfocat als infants i gent gran
Avui matí Montuïri s’ha aixecat prest, tot i la festa d’anit, que va ser fins tard i multitudinària després de la sortida al capvespre dels Cossiers i el Dimoni. A les deu del matí ben puntals han sortit a fer el seu tradicional ball a la Plaça Major.
Són 3 les vegades en què surten cada any en el cas de Montuïri els Cossiers. La primera és el 15 d’agost la Mare de Déu d’Agost. Una data a la que enguany es va haver d’acotar la celebració només a la zona de la Plaça Major per les conseqüències de la DANA que es va patir arreu de les Illes aquell dia.
La segona sortida anual és el dia 23 el capvespre a les 18.30 hores, i aquesta sortida ahir si es va fer amb normalitat i va congregar milers de persones al poble. Va sonar Flor de na Murta i els cossiers feren el seu recorregut mentre el Dimoni anava repartit llanderades.
Finalment, el 24 a les 9 del matí ha estat el torn de l’Albada dels Xeremiers. La prèvia a la tercera i darrera sortida dels Cossiers de Montuïri ja mencionada. En aquest cas el recorregut i l’ambient és més tranquil i està més enfocat a què el puguin gaudir infants i gent gran.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada