Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Una trentena de campaners entre pares i mares i alumnes de l’escola Joan Veny i Clar han participat a la tercera marxa per reclamar una escola nova.
Han partit des del solar on es farà el nou centre educatiu fins a l’actual escola pública. Asseguren que el principal motiu és que l’escola està col·lapsada. Enguany hi ha 700 inscrits dins aquest centre quan està pensat perquè hi estudiïn uns 400. Al voltant de 150 nins estan dins mòduls prefabricats i creuen que amb els anys, això no minvarà. Una vegada arribats a l’escola, més pares i nins s’han sumat a un matí de jocs.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre