CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Una trentena de campaners entre pares i mares i alumnes de l’escola Joan Veny i Clar han participat a la tercera marxa per reclamar una escola nova.
Han partit des del solar on es farà el nou centre educatiu fins a l’actual escola pública. Asseguren que el principal motiu és que l’escola està col·lapsada. Enguany hi ha 700 inscrits dins aquest centre quan està pensat perquè hi estudiïn uns 400. Al voltant de 150 nins estan dins mòduls prefabricats i creuen que amb els anys, això no minvarà. Una vegada arribats a l’escola, més pares i nins s’han sumat a un matí de jocs.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició