Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Conselleria d'Educació augmenta el pressupost per la quarta licitació en un 15 % fins els 330.000 mil euros
Cap empresa s’ha presentat al concurs per fer les obres de reforma del Conservatori d’Eivissa, que han de solucionar el problema de filtracions d’aigua i deficiències estructurals de l’edifici. En aquest tercer concurs, la Conselleria d’Educació i Universitats va augmentar el pressupost en un 15%, passant dels 250.000 mil euros als 288.000. El projecte de reforma es va redactar l’abril amb un termini d’execució de les obres de tres mesos i mig però 9 mesos després encara no està resolt.
Des del Govern ja tramiten la nova licitació que sortirà previsiblement aquesta setmana amb un nou augment de pressupost d’un 15% i que comptarà amb 330.000 mil euros. Una vegada estigui llesta les empreses tendran 13 dies per presentar els seus projectes. També ha quedat desert en aquest concurs les obres pel col·legi de Sant Ciríac que tendrà una pujada fins els 99.000 euros.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució