Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La ministra diu que un dels reptes de futur de l'illa és implantar un model energètic basat en les energies renovables
Prop de 500 persones han pogut seguir aquest dijous al port de Maó el desè Fòrum Menorca Illa del Rei, que ha passat balanç, enguany, als 25 anys de Menorca Reserva de Biosfera.
Un fòrum que ha comptat amb la presència de la nova ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, que ha compartit taula de debat amb l’empresari José Díaz Montañés, la directora insular de la Reserva de Biosfera, Irene Estaún, i Martí Boada, assessor científic de la UNESCO per a la conservació de les reserves de biosfera.
Ribera ha avisat del perill que la reserva menorquina mori d’èxit i ha dit que els dos principals reptes que té per endavant són el desenvolupament d’un nou model energètic basat en les energies renovables, ara per ara la seva principal assignatura pendent, i el desenvolupament d’un model d’explotació turística sostenible.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca