Desallotjat un assentament il·legal de casetes prefabricades a Sencelles
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial
La demanda d'ajuda entre les persones més desfavorides augmenta quan acaba l'estiu i també les feines de temporada
La demanda d’ajuda entre les persones més desfavorides augmenta quan acaba l’estiu i també les feines de temporada. A Terracor, una empresa destinada al cultiu de proximitat, col·laboren amb diferents ONGs. Els donen l’excedent de producció i aquelles fruites i verdures que no compleixen els cànons estètics del mercat.
En Mateu ve dos pics per setmana i carrega capses plenes de fruites i verdures. L’entrega es fa el mateix dia a la seu de Creu Roja a Manacor. Tot és per a famílies que no tenen suficients ingressos. El perfil dels usuaris, però, ha canviat. Ara els que tenen feina també demanden l’ajuda, el sou no els arriba.
A Terracor col·laboren amb Creu Roja i Hope Mallorca. Tot l’excedent de la producció es destina a aquestes dues entitats. I a més d’aquesta tasca solidària, aquí tots els productes de l’hort s’empren al restaurant. Són plats de quilòmetre zero.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una desena de veïns han abandonat les cases prefabricades per ordre judicial
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior