Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La institució insular assegura que no té competències directes per fer-ho i que és l'Ajuntament qui hauria d'iniciar-ne els tràmits
80 hectàrees on encara es pot construir. És el que calcula Terraferida que hi ha actualment a sa Ràpita. En aquest nucli costaner del sud de Mallorca, denuncien, s’està accelerant la urbanització d’habitatges de luxe.
El nou accés a Campos, les condicions d’edificació favorables i un entorn protegit, diuen, són un còctel urbanístic explosiu que serveix de reclam per fer noves construccions. Un exemple n’és la nova promoció de 41 habitatges de la multinacional Taylor Wimpey, però, asseguren, hi ha altres projectes en tramitació.
L’associació ecologista manté que bona part de les zones urbanitzables que queden, com la zona de Ca n’Estela i el torrent de Son Durí, tenen un alt valor paisatgístic i natural. Si es destrueixen aquests espais, hi hauria massa pressió sobre els recursos naturals.
Proposen al Consell de Mallorca que desclassifiqui bona part dels terrenys urbanitzables. La institució insular assegura que no té competències directes per fer-ho i que és l’Ajuntament qui hauria d’iniciar-ne els tràmits.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"