La Conselleria de Medi Ambient manté que es tracta d'una actuació d'emergència per evitar riscos a les persones
Terraferida denuncia que “s’està destrossant” el torrent de na Llebrona, a Manacor, per ús de maquinària pesant per fer net el seu llit. Avui dimarts horabaixa dues màquines estaven treballant a dos punts diferents d’aquest torrent. L’entitat conservacionista denuncia que s’estan fent malbé parets seques, síquies i albellons i alguns arbres.
Recorden que aquests sediments no són brutor, sinó que ajuden a reduir la força de l’aigua i augmentar-hi les filtracions. Segons Terraferida, aquestes neteges agressives tampoc eviten cap torrentada.
La Conselleria de Medi Ambient ha explicat que ha demanat més informació al contractista i als responsables de seguiment ambiental. Però manté que es tracta d’una actuació d’emergència per evitar riscos a les persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda