Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Recorden que es tracta d'un "espai natural protegit per a tothom, no un femer"
206
L’entitat ecologista Terraferida denuncia l’abandonament de residus a la platja d’es Trenc. En concret, mostren una imatge de l’excusat portàtil a l’entrada de la platja que vessa de fems, la majoria, envasos.
“Hem de ser exigents amb l’administració, però els que duis residus a les platges i els hi deixau, què us passa?”, critiquen a través d’una piulada que acompanya la imatge. “És un espai natural protegit per a tothom, no un femer!”. Sentencien.
Excusat portàtil a l'entrada d'Es Trenc. Hem de ser exigents amb l'administració ok, però els qui duis residus a les platges i els hi deixau que vos passa? És un espai natural protegit per a tothom, no un femer! pic.twitter.com/P1kXyGIHoL
— Terraferida (@Terraferida) May 20, 2022
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís