Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Palma augmenta 1.947 estances tot i la moratòria de noves llicències d'ençà de l'aprovació de la Llei Turística
Les entitats Terraferida i DinsAirbnb han escodrinyat les dades sobre el lloguer vacacional en el portal Airbnb comparant les xifres que s’oferien a l’agost de l’any passat amb les d’enguany. A Mallorca s’ha experimentat un creixement de 10 mil llits, 500 a Menorca i 532 a Formentera, un 20% més que al 2017. Eivissa és l’única illa que ha minvat en 656 places.
De les 135 mil places turístiques publicitades per Airbnb ara mateix, estan en mans de sols 3.137 comercialitzadors. La majoria, segons Terraferida, tenen noms falsos i han destacat que 246 persones manegen més de 90 mil places, un 66% del total. Destaquen dos comercialitzadors, un amb 827 establiments amb unes 5.800 places, molt més que alguna companyia hotelera.
Dels 67 municipis que hi ha a Balears, l’oferta de places via Airbnb augmenta a 50 i baixa sols a 17. A Palma, on l’oferta hauria d’haver baixat significativament en aplicació de la nova llei turística, Airbnb augmenta de manera notable la seva oferta, i passa de les 5.291 places a les 7.238.
L’entitat ecologista reclama a la Conselleria de Turisme un cos d’inspecció eficaç en considerar que el creixement que es produeix és totalment insostenible.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte