Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És una de les propostes del Consell de Mallorca per la Nit de l'Art
Falten 3 dies per a la Nit de l’Art de Palma, però ja hi ha espais que mostren les seves propostes. Amb un concert de la Coral de Dones de la UIB s’ha inaugurat aquest dijous ‘Terres Llunyanes’ al Centre Cultural Sa Nostra. És un projecte que estableix ponts entre l’Índia i Mallorca a través de l’art.
S’hi exposen les obres de 6 artistes mallorquins que viatjaren a Anantapur, i que són fruit d’aquella experiència. És una de les propostes del Consell de Mallorca per la Nit de l’Art i estarà oberta fins el 18 d’octubre.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren