El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Fiscalia demana per als quatre detinguts presó incondicional sense fiança
La cèl·lula jihadista de Catalunya organitzava un gran atemptat amb explosius contra monuments i esglésies. Així ho ha confessat Mohamed Houli davant el jutge Fernando Andreu de l’Audiència Nacional. Houli, de només 22 anys i nascut a Melilla, és el terrorista ferit i únic supervivent en l’explosió al xalet d’Alcanar, quan els terroristes preparaven els explosius.
Houli, que ha declarat amb el pijama de l’hospital, ha responsabilitzat l’imam de Ripoll dels atacs a Barcelona i Cambrils. També ha dit que l’imam, que va morir en la deflagració del xalet d’Alcanar, els va dir que la seva intenció era immolar-se amb explosius en els atemptats. Houli ha dit que sabia que feia dos mesos que planejaven atemptats amb bombes en monuments de Barcelona, però s’ha defensat dient que havia proposat atemptar de nit perquè hi hagués manco víctimes.
Driss Oukabir, germà d’un dels terroristes que varen ser abatuts a Cambrils, s’ha desvinculat totalment de la cèl·lula terrorista. Oukabir ha reconegut que va llogar les furgonetes utilitzades pels terroristes, però ha dit que pensava que eren per fer una mudança.
També han declarat Mohamed Aallaa, detingut a Ripoll i germà d’un altre dels abatuts a Cambrils, i Salah el Karib, que era encarregat d’un locutori de Ripoll.
La Fiscalia demana per als quatre detinguts presó incondicional sense fiança per integració en banda terrorista, assassinat, estralls i tinença d’explosius. Ara s’espera la decisió que prengui el jutge.
Nova operació policial antiyihadista a Ripoll i Vilafranca del Penedès
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran