Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Estel de Llevant comercialitza les primeres tisanes ecològiques d'herbes de Mallorca
“T’estim” són infusions aromàtiques i amb certificat ecològic que es cultiven i s’elaboren a Mallorca. La fan usuaris d’Estel de Llevant, l’associació dedicada a ajudar les persones amb problemes de salut mental i les seves famílies.
Prop de 40 persones s’encarreguen de sembrar les plantes, cultivarles, collir-les i després, processar-les per poder elaborar les infusions. De l’entitat, ens expliquen que durant la temporada 2021-2022 la previsió és produir unes 250.000 bossetes d’infusions i unes 165.000 bossetes de te. Les bosses són de material 100% compostable i no s’utilitza plàstic en cap etapa del procés.
Guillem Febrer, gerent d’Estel de Llevant, destaca que l’objectiu primordial del projecte és trobar una ocupació per als usuaris de l’associació i fer un producte de qualitat. Assegura que, de moment, “T’estim” ha tengut molt bona rebuda i ja es pot trobar a les instal·lacions d’Estel de Llevant, diversos bars de Manacor i aviat, a Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat