Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
IB3 Notícies s'ha posat en contacte amb una d'elles, a la qual el jutge li ha denegat la polsera
Els sindicats policials denuncien manca d’efectius a Eivissa per protegir les dones maltractades. IB3 Notícies s’ha posat en contacte amb una d’elles, per la qual el jutge li ha denegat la polsera antimaltractament. A més, denuncia que només hi ha dos agents per protegir les 130 víctimes que tenen una ordre d’allunyament a l’illa. Té por i està ja desesperada.
Els sindicats denuncien que el model de protecció actual és erroni, perquè es treballa sobre la víctima i no sobre els agressors. La unitat especialitzada en violència de gènere d’Eivissa no té personal i està al 20% de la seva capacitat, tot i que la nova direcció de Comissaria els ha promès la incorporació d’una persona més i la dotació d’un vehicle.
La feina de la unitat especialitzada augmenta en estiu perquè moltes dones protegides amb ordres d’allunyament venen a fer la temporada.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya