L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els visitants, peninsulars i estrangers, fan reviure l'ambient als bars de copes i les sales de festes, ara que el públic local és de vacances
Si als carrers de Palma ja es veuen més turistes, les zones de festa no en són una excepció. Així ho confirmen els restauradors, que asseguren que per Setmana Santa ha canviat el perfil de públic.
Els negocis han observat com aquests dies hi ha manco residents als bars i sales de festa. El públic local s’ha vist reemplaçat pels turistes, tant nacionals (sobretot, del nord d’Espanya) com de l’estranger (escandinaus, britànics, alemanys, francesos i italians, diuen).
De fet, a Santa Catalina, durant tot l’horabaixa, hi hagué manco aglomeracions: algunes terrasses eren a mig gas, era fàcil trobar una taula i també ràpidament s’entrava a una discoteca, perquè les poques coes que s’hi feren eren àgils i curtes.
Al passeig de Mallorca, mateixes sensacions. Les terrasses no es varen acabar d’omplir en tot l’horabaixa, però tenien moviment. Els restauradors esperen que sigui la primera pedra d’un bon estiu.
Tot i que havia menys gent, l’alegria i l’ambient animat varen ser protagonistes als carrers de Ciutat durant el Dissabte Sant, creant un escenari molt semblant a la normalitat prepandèmica. De fet, alguns testimonis explicaren a IB3 Notícies que a molts locals els deixaven entrar sense màscares i que a les discoteques ningú no en duia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària