Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Avui capvespre han declarar els fills i veïnats de Lucia Patrascu
Avui ha començat el judici per la mort de Lucia Patrascu, la dona de 46 anys assassinada a ganivetades al balcó de ca seva el 29 de maig de l’any 2016, al Port de Pollença. Al banc dels acusats ha segut el seu marit, Ioan Ciotau. Ha reconegut els fets i ha dit que el dematí dels fets havia begut 15 cerveses i s’havia pres 4 o 5 ansiolítics. El seu advocat intentarà demostrar que va tenir un trastorn mental transitori.
Els testimonis d’avui capvespre han contradit la versió de Ioan Ciotau respecte de la seva embriaguesa. Clau ha estat la declaració del seu fill Dimitru, que es trobava al domicili familiar i que va sortir de la seva habitació quan va sentir els pares discutir. Ha dit que va intervenir quan el pare va agafar la mare del coll però que en veure que l’home agafava un ganivet va tenir por i va sortir del pis a demanar ajuda.
No ha pogut confirmar que el pare anàs begut. La seva germana, que havia partit de Mallorca dos dies abans, ha contat que el pare feia dies que es mostrava nerviós. Ha contat que, tot i no haver presenciat maltractaments físics a Mallorca, sí que se succeïren anys enrere a Romania, el seu país d’origen.
També han declarat veïnats de la parella. Varen sentir, han dit, crits esgarrifosos i quan pujaren al pis la dona encara tenia pols. Entre ells hi havia un metge i una sanitària però no varen poder fer res per salvar-li la vida. Han contat que quan l’home va baixar al carrer després d’apunyalar Lucia Patrascu va dir que l’havia mort perque “era una puta”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat