Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Fan cançons pròpies i amb només 13 i 16 anys, els dos germans ja s'atreveixen a compondre
Nascuts i criats a Irlanda, des de ben petits aquests dos germans s’han convertit en uns virtuosos de la música Zydeco. Ara, amb el seu pare, l’actor Miquel Barceló, vibren dalt dels escenaris i fan ballar la gent amb un ritme fresc. Són els ‘The Barceló Brothers’.
Varen començar a tocar pels camins de devora ca seva i per als cotxes que hi passaven. Quan varen veure que a la gent li agradava, van voler fer el bot als escenaris.
Transmeten la seva dinàmica en cada assaig i cada vegada que toquen. Fan cançons pròpies i amb només 13 i 16 anys, els dos germans ja s’atreveixen a compondre.
I l’aventura familiar, de moment, pareix no tenir final. Ara, es preparen per tocar dimarts a Pollença i d’aquí a dues setmanes, a Anglaterra.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia