Polèmica a la World Travel Market pels preus turístics d’Eivissa
IB3 Cultura
El febrer de l’any 1968, els Beatles viatjaren a l’Índia impulsats per George Harrison. La banda de música més famosa de la història volia conèixer la meditació transcendental i acabà amarada de la sonoritat i la cultura, palpable en una vintena de composicions.
Un documental projectat aquest dilluns al Festival de cinema Evolution i que conta aquest viatge. “The Beatles and India”, amb material gràfic i sonor inèdit, explora aquesta influència en la banda. Els directors han assistit a la projecció.
“Decidírem fer el film de la Índia i els Beatles perquè ningú n’havia parlat. Per això ens hi llençarem i iniciàrem una recerca profunda”, explica Peter Compton, coodirector del film documental. “Se n’havia parlat dels Beatles i el yoggi i de la meditació transcendental. Però no de la importància de la Índia en l’evolució dels Beatles”, ha afegit Ajoy Bose, també director.
02 11 2022
Ha punxat a inauguracions de discoteques com Es Paradís
També hi ha programats el V Festival de Curts de Balears i una fira artesana a Vila
Visitam els pessebres de la Catedral i el d'uns coneguts vesins de Dalt Vila
L'exposició es podrà visitar fins al 3 de desembre a la sala de mostres de l'Ajuntament Vell