Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El projecte, impulsat pel muralista Joan Aguiló, publica una portada setmanal feta per artistes vinculats a Mallorca
L’exemplar número 59 de The Mallorcan és obra de l’artista Cristina Vinyals, que fa collage amb materials reciclats. Amb aquestes portades, els creadors plasmen la seva mirada envers Mallorca, els seus valors i conceptes visuals. Un projecte impulsat pel muralista Joan Aguiló ara fa un any. “És un joc per a creadors de Mallorca, de les Balears, parteix d’una revista fictícia que simula The New Yorker, la gran fita de la il·lustració editorial”, explica.
Cada dilluns es publica una portada a Instagram (@themallorcanmag). S’ha creat així una xarxa d’artistes: des d’il·lustradors, fotògrafs, dibuixants… És un projecte obert a tothom. El mateix Aguiló ha descobert “creadors molt bons” gràcies a aquest projecte. The Mallorcan va néixer com un joc. Ara, a més, s’ha convertit en un espai on descobrir els creadors mallorquins del moment.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada