Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Va ser rodat per fer la promoció d’una escola de tango que imparteix classes a una casa pagesa eivissenca. El seu autor és Massimo Aspide, càmera d’aquesta casa. I des d’ahir guanyador de la tercera edició de l’Eivissa Slow Festival.
El Baluard de Santa Llúcia va acollir un any més la projecció dels 10 vídeos finalistes d’aquesta edició, votats a través de la plana d’Instragram d’entre els 40 que han participat. Es tracta de productes audiovisuals sempre enregistrats a Eivissa.
L’objectiu és incentivar el sector audiovisual i creatiu de l’illa
Un festival que es consolida i que pretén mostrar l’Eivissa més autèntica.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat