El Bisbat no renova el contracte als donats del Santuari de Gràcia
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
"A les revetles dels pobles hi ha molt poca presència de la nostra llengua", denuncia el portaveu de l'entitat
The Tyets seran el plat fort de la cinquena edició del Treu la llengua, el concert que es farà divendres al polígon industrial de Manacor. S’hi celebraran els 30 anys de Joves per la Llengua. Gairebé ja n’han venut les 3.000 entrades disponibles.
Tot començarà a les 22 hores amb Maria Hein. I després de The Tyets hi serà el manacorí Jaume Forteza, conegut artísticament com a Plan-ET. La festa acabarà amb la música que punxi Lluca.
“A les revetles dels pobles hi ha molt poca presència de la nostra llengua”, denuncia el portaveu de l’entitat, Pau Emili Muñoz. “Per això, concerts com aquest tenen tant d’èxit, perquè la gent ho demana“.
Joves per la Llengua es troben immersos també en l’organització del primer correllengua interilles de la història. Serà els cinc primers dies del mes de maig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons