Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Dos turistes britànics han mort en aquest hotel en circumstàncies estranyes
El touroperador Thomas Cook ha evacuat 300 clients d’un hotel a Egipte després de la mort de dos turistes britànics en circumstàncies estranyes. El touroperador britànic ha optat per l’evacuació després que altres clients han alertat que començaven a trobar-se malament.
El succés s’ha produït a un hotel a d’Hurghada, a prop del mar Roig. Els dos morts són una parella de 69 i 63 anys, que començaren a trobar-se malament durant l’estada a aquest hotel. El diari The Telegraph informa que les autoritats locals atribueixen els problemes de salut de la parella a una errada en l’aire condicionat.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata