Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La seva nova aerolínia, Thomas Cook Balearics, ja opera amb base a Son Sant Joan
L’Aeroport de Palma està operatiu les 24 hores del dia. I això fa que sigui especialment important i atractiu en el mercat internacional. Per això, el grup turístic Thomas Cook ha apostat per augmentar-hi les seves operacions. Ha creat l’aerolínia Thomas Cook Airlines Balearics. Té la base a Palma i ha començat a operar fa dos mesos. Ha contractat aquí 50 pilots, 100 tripulants de cabina i un equip de 20 persones a terra.
Aquest estiu tindrà quatre avions. Per l’estiu del 2019 es duplicarà el personal i les aeronaus. En conjunt, el grup Thomas Cook oferirà aquest estiu un 17% més de places que connecten Palma amb aeroports europeus. Però el gran augment serà a l’hivern, a la temporada mitja i baixa. L’oferta gairebé es quadriplicarà.
El grup britànic preveu un gran nombre de reserves per viatjar aquest estiu a Palma, tot i la competència d’altres destinacions com Turquia i Grècia. Això sí: es mostren preocupats per l’afectació de la vaga de controladors francesos.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703