Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Els sectors més afectats seran l'hoteleria i el sociosanitari
La patronal de tintoreries i bugaderies de les Illes Balears adverteix que haurà d’apujar el preu del seu servei per l’increment salarial pactat en el nou conveni.
Patronal i sindicats varen arribar a un acord per aturar la vaga prevista el passat mes de juliol. Ara s’ha materialitzat en un nou conveni col·lectiu que preveu millores de sous per als treballadors.
Des de la patronal, asseguren que això els obligarà a actualitzar les tarifes de manera immediata i que els sectors més afectats seran l’hoteleria i el sociosanitari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana