La menorquina ha partit de Colonia del Sacramento i recorrerà 40 kilòmetres fins a Punta Lara
Tita Llorens ja ha iniciat el seu darrer repte: unir l’Uruguai amb l’Argentina nedant. La menorquina ha partit aquest dilluns a les 4 del dematí, 8:30 hora espanyola. L’objectiu és travessar els 40 kilòmetres que separen l’Uruguai i l’Argentina i tornar. Ha partit de Colonia del Sacramento i l’arribada està prevista a Punta Lara. Un darrer repte que volia fer fa uns anys però que per culpa del COVID el va haver d’ajornar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura