Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tenen una programació estable gràcies a la xarxa de col·laboradors amb què compten
Un exemple d’èxit com a emissora municipal és Ràdio Pollença, que enguany fa 15 anys que es va posar en marxa amb un grup de veïnats col·laboradors. A hores d’ara, hi treballen 4 professionals i compten amb una seixantena de col·laboradors setmanals, cosa que els permet tenir una àmplia graella de programació diària.
Per la seva banda, Titoieta Ràdio, d’Algaida, amb 31 anys de bagatge ha viscut els anys més bons de ràdios locals i d’altres més feixucs i mals d’encarar, quan gairebé totes les emissores tancaven. El d’ara, asseguren, és un bon moment. Toni Ruiz, director de Radio Illa: “La proximitat es la clau de l’èxit de l’emissora”
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció