Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La festa d'obertura s'ajorna
Tolo Cursach renuncia com administrador de totes les seves societats. Ho ha anunciat avui el grup d’oci en aquest comunicat. També hi renuncia Tolo Sbert, com a responsable executiu. Tots dos són a presó preventiva des de fa gairebé un mes i, segons el comunicat, se centraran ara en les seves defenses amb la intenció de no interferir en el funcionament del grup. Després de les renúncies, s’ha creat un nou Consell d’Administració format per membres de la família Cursach. El nou director general serà l’advocat mallorquí Miguel Pérez-Marsá, que ocupava el càrrec de director financer, administratiu i legal del grup des del 2006.
I tenim una notícia de darrera hora, perquè acabam de saber que la discoteca Tito’s ha suspès la festa d’obertura que tenia prevista per demà. Els representants del local han presentat la documentació que acreditava que havien reparat les deficiències de l’establiment, però els tècnics de l’Ajuntament no han tengut temps de comprovar-ho i ja no ho podran fer fins dilluns.
Encara que els treballadors han fet feina de valent durant tot el dematí, la discoteca Tito’s no podrà fer la festa d’inauguració de la temporada demà vespre. El seu director, Jaume Lladó, assegura a IB3 que totes les deficiències que havia detectat l’ajuntament s’han reparat, i que han presentat la documentació que ho acreditava a l’ajuntament a primera hora del dematí. Des de Cort, però, mantenen el contrari. Fonts del consistori asseguren que aquesta documentació s’ha presentat tard i que no ha donat temps a que els tècnics d’urbanisme, que acaben el torn a les tres del capvespre, hagin pogut verificar que efectivament s’han reparat les deficiències. I no ho podran fer fins dilluns que ve.
Per això, la direcció de Tito’s ha decidit no arriscar-se a obrir demà vespre, amb la llicència d’activitats suspesa. Si haguessin obert les portes, es podrien haver enfrontat a una acta de la policia local i una possible futura multa o una ordre de tancament. En un comunicat emès fa uns minuts, la discoteca Tito’s lamenta els incovenients que això pugui causar. La festa prevista per demà s’ajornarà, en principi, per dissabte que ve.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats