Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El programa d'IB3 Televisió s'emet avui dissabte a les 21.40 hores
Coincidint amb el 23F, la sèrie documental d’IB3 Televisió ‘Illes en Transició’ dedica el capítol d’avui dissabte a l’intent de cop d’estat i les seves inevitables conseqüències a les Balears. El programa s’emet a les 21.40 hores a IB3 Televisió.
“Todo el mundo al suelo. El cop del 23F (1981)” narra com la por a una onada repressiva i a una involució general s’estén en tots els sectors que han estat impulsant els necessaris canvis polítics i socials, a l’Estat i també a les Balears. Uns canvis que, a partir d’aquell moment, s’alenteixen. Uns dies, aquells de febrer del 1981, de molta angoixa narrats a través de les vivències personals d’alguns dels seus protagonistes.
A més de l’emissió habitual a la televisió, es podrà veure el programa en directe a través del web IB3.org i també el trobareu a la secció ‘a la carta’.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal