Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

"Un gran sí al Pi. Perquè hi som, i hi serem. Que ens tenguin en compte, perquè donarem guerra", ha declarat
Tolo Gili ha estat avui proclamat com a president d’El Pi – Proposta per les Illes, després de la celebració del sisè Congrés de la formació. Gili, que presentava l’única candidatura, ha comptat amb el 97% dels vots a favor.
“Un gran sí al Pi. Perquè hi som, i hi serem. Que ens tenguin en compte, perquè donarem guerra”, ha declarat en el seu primer discurs.
Un càrrec, el de President del partit, que ja ocupa Tolo Gili des de l’any passat. Per tant, cap canvi en aquest sentit. Però sí que s’ha aprovat una important modificació als estatuts: a l’estil d’altres formacions nacionalistes, com el PNB, el president no podrà encapçalar cap candidatura a les Balears. En aquest sentit, el Pi convocarà eleccions primàries ben aviat determinar aquestes candidatures al Consell i al Govern.
“Ja està bé de personalismes”, ha assenyalat Gili. “Partit, partit, i partit. Això és el més important”.
Gili també ha volgut agraïr als prop de 200 militants que avui han assistit al Congrés, i ha fet ènfasi en l’esperit del partit: “El PI prioritza aquesta terra des d’un centrisme ample i plural. Som nacionalistes, som regionalistes, som autonomistes, som balearistes… però sobretot prioritzam aquesta terra des d’un centrisme ample i plural. Ho tenim tots ben clar”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061