Tolo Lladó compta els dies per poder recuperar la normalitat a la vida familiar i reincorporar-se al seu lloc de feina
Tolo Lladó es va contagiar de Covid-19 abans de la declaració de l’estat d’alarma. Ja ha superat la malaltia però encara té restes genètics del coronavirus al seu organisme. Avui matí ha tornat a donar positiu a les proves PCR.
Lladó, metge internista de Son Llàtzer, ja és, des de fa uns dies, a ca seva. Això sí, complint totes les mesures de seguretat per no contagiar la família. Abans però, ha passat 3 setmanes completament aïllat en una altra casa. Els símptomes eren 3 dies de febre alta, dificultat respiratòria i feblesa generalitzada. Ell va ser un dels primer contagis detectats a les Illes. Ara i, des de la seva experiència, posa en dubte la decisió del Govern central de rompre el confinament total.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables