Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La troballa s'ha produït durant les obres de la carretera general
Fa una setmana que quatre arqueòlegs fan feina en un tram de 12 metres on ha aparegut una necròpoli que data dels segles X al XIII. Les restes estan enterrades de cantó, recolzades damunt l’espatla dreta, fet que indica que pertanyen a individus de la Menorca andalusina, una època que va del 902 al 1287.
L’excavació no retardarà l’execució de les obres de la carretera general ja que es fan per tràmit d’urgència. De fet, diverses actuacions públiques han permès conèixer com vivien els avantpassats dels menorquins.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat