Li encantaria poder jugar amb l'equip de Vicente Moreno a Primera. La seva clàusula és d'un milió i mig d'euros.
Avui hem parlat amb un jugador que també voldria tornar al Mallorca. És el cas de Tomeu Nadal, el porter de l’Albacete a les tres darreres temporades. El manacorí va passar un mal tràngol pel fet d’haver d’enfrontar-se al Mallorca al play-off i una vegada haver caigut eliminat davant els vermells, Nadal ho tenia clar. Volia que ascendís el Mallorca. El futbolista, de 30 anys, té contracte en vigor al Belmonte però no amaga el seu desig: li encantaria poder jugar amb l’equip de Vicente Moreno a Primera. La seva clàusula és d’un milió i mig d’euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be