Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

El cantant de Vilafranca ha reconegut que té pensat continuar als escenaris fins que el cos i el cap aguantin
Tomeu Penya ha anunciat a IB3 Televisió que ja té al cap el seu pròxim disc, que serà el número 34 en la carrera del músic de Vilafranca. I ens ha avançat uns versos de la primera cançó que gravarà: ‘Pedra Foguera’.
Un disc que, segons el cantautor, serà eclèctic i mesclarà rock, balades de sempre i, fins i tot, reggaeton. Durant l’entrevista, Tomeu Penya, tan irreverent com sempre, reconeix que no li agrada gaire Nadal, però desitja unes bones reunions a taula aquests dies. El cantant ha reconegut que té pensat continuar als escenaris fins que el cos i el cap aguantin. De fet, aquest mes té concerts programats a Catalunya.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva