Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El cantant de Vilafranca ha reconegut que té pensat continuar als escenaris fins que el cos i el cap aguantin
Tomeu Penya ha anunciat a IB3 Televisió que ja té al cap el seu pròxim disc, que serà el número 34 en la carrera del músic de Vilafranca. I ens ha avançat uns versos de la primera cançó que gravarà: ‘Pedra Foguera’.
Un disc que, segons el cantautor, serà eclèctic i mesclarà rock, balades de sempre i, fins i tot, reggaeton. Durant l’entrevista, Tomeu Penya, tan irreverent com sempre, reconeix que no li agrada gaire Nadal, però desitja unes bones reunions a taula aquests dies. El cantant ha reconegut que té pensat continuar als escenaris fins que el cos i el cap aguantin. De fet, aquest mes té concerts programats a Catalunya.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys