Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jugador de la Penya Esportiva destaca el bon moment i que per primera vegada han aconseguit tres victòries consecutives
La Penya Esportiva continua allargant el seu bon moment, que no es redueix només a aquesta temporada. L’equip de Santa Eulària viu els millors anys de la seva història. La temporada passada va acabar tercer a la lliga i ara, després de set jornades, manté la mateixa posició en el Grup III de Segona RFEF.
Ton Ripoll, assistent en el darrer partit, és un dels fixos de Manolo González, el tècnic català d’origen gallec. El míster no abaixa l’exigència. Ripoll assegura que la qualitat del míster va ser un dels motius per continuar al club. La Penya va fer 13 fitxatges aquest estiu. Ha mantingut el bloc defensiu i Ton Ripoll, jugador polivalent, és dels pocs que continua en zona d’atac.
El jugador de Santpedor diu, com el seu tècnic, que primer han d’assegurar la permanència” i després podran somiar amb més coses. Diumenge la Penya visita l’Hèrcules, un històric. I ho fa al camp on va jugar la final per l’ascens a Primera RFEF contra el Múrcia: el Rico Pérez. Els de la Vila del Riu buscaran la quarta victòria consecutiva. Només és a dos punts del líder, el Terol.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres