Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La mostra s'exposarà de l'11 d'abril al 27 de maig a La Misericòrdia
Mostrar en imatges com les xarxes socials han canviat la vida dels humans. És la reflexió que fa el fotògraf mallorquí Toni Amengual en la seva exposició ‘Androids in the Woods’, projecte guanyador del Premi Mallorca de Fotografia Contemporània 2018. Ara, la mostra s’exposa a La Misericòrdia fins al 27 de maig.
Un home pensatiu, passes en la neu o la soledat de l’hivern. És l’univers del fotògraf mallorquí Toni Amengual projectada en imatges. Unes imatges contaminades pels tentacles de les xarxes socials, com el Tinder, l’aplicació més famosa per lligar i que és el punt de partida d’aquest treball fotogràfic.
El resultat són 9 fotografies que combinen imatges de l’entorn i retrats de cites a partir d’aquesta aplicació. Amengual ha volgut endinsar-se en aquest món tecnològic per conèixer qui hi ha darrere dels avatars que es creen a la xarxa social.
De l’11 al 27 de maig, el Centre Cultural de la Misericòrdia mostra al públic l’univers més fred i pervers de l’autor, fruit d’un viatge que començà el 2017 a Finlàndia.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat