Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Antoni Costa també ha recordat que l'expresidenta Francina Armengol ja deia estar "molt tranquil·la" abans que l'empresari Víctor de Aldama revelés que s'havia reunit amb ella
El portaveu del Govern, Antoni Costa, ha assegurat que no quedarà cap contracte que pugui estar vinculat amb el cas Koldo sense auditar i enviar a la Fiscalia en cas que hi hagi indicis de delicte.
Costa també ha recordat que l’expresidenta Francina Armengol ja deia estar “molt tranquil·la” abans que l’empresari Víctor de Aldama fes públic que s’havia reunit amb ella al Consolat de Mar. El portaveu ha afegit que ell no hi estaria gaire, de tranquil, si haguessin transcendit els Whatsapps amb la familiaritat que se’ls enviaven el líder de la trama, Koldo Garcia, i Francina Armengol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge