Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El portaveu i vicepresident, Toni Costa, critica "inacció" per part de l'Executiu espanyol sobre les seves competències en immigració
El Govern estudiarà la possibilitat d’ajudar econòmicament el Consell de Formentera per a fer front a l’atenció de menors migrants sense acompanyants, després que la institució insular així ho ha reclamat. Així ho ha expressat el portaveu i vicepresident, Antoni Costa, tot i que, aquestes línies d’ajudes estan per definir. Costa ha aprofitat per criticar “la inacció” del Govern espanyol respecte aquestes menors. Tot i que a les Balears, les competència de tutela d’infants són dels consells insulars, Costa creu que “són menors i també són migrants, i la competència en immigració és del Govern d’Espanya”
Segons el portaveu de l’Executiu balear, “la percepció que tenim és que el Govern d’Espanya no fa absolutament res“. El Consell de Formentera, que integra l’Ajuntament de l’illa, ja ha alertat que els seus comptes estan a punt d’entrar en fallida per l’alta despesa que, segons afirma la institució, ha hagut d’incrementar per poder atendre aquests infants. Entre gener i febrer d’enguany, la despesa en la tutela ha estat d’1,5 milions d’euros, assenyalà el Consell formenterer.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació