Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El menador ha guanyat amb Lluna de Llevant el seu setè Gran Premi Nacional de Trot
En un univers de binomis, Toni Frontera i “Lluna de Llevant” s’han convertit en els protagonistes de la gran clàssica del trot a les illes. Una victòria que, dos dies després, el seu menador digereix amb naturalitat.
Frontera, que s’estrenava amb la nova “Quadra Mallorquina”, ha guanyat set vegades el Gran Premi Nacional. Una xifra que el converteix en llegenda.
En una cursa complicada, hostil per moments, l’acceleració final li va permetre coronar-se de nou a Son Pardo.
Toni Frontera, lluny de celebracions i eufòries, comença a preparar un nou repte: conquerir el Gran Premi del 2025 amb un altre cavall.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari