Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La transferència de talent entre els teatres catalans i els de les Illes, diu, és habitual
Des de fa unes setmanes, i fins al diumenge 17 de març, Gomila és Wang, l’aiguader de “La bona persona de Sezuan”, als escenaris del TNC. És una obra de Bertolt Brecht en què l’alemany aborda novament la situació del nazisme. En aquest cas, traslladat metafòricament a una regió de la Xina. L’aiguader Wang és el personatge més bo i alhora el més menyspreat de l’obra.
Gomila és conegut als escenaris catalans. S’hi va donar a conèixer gràcies a Acorar, el seu monòleg d’èxit sobre les matances que va recitar fins a Llatinoamèrica.
A “La bona persona de Sezuan” és la quarta ocasió que Oriol Broggi dirigeix Toni Gomila. Abans, s’havia posat a les seves ordres a “El nostre gust”, “El poema de Guilgamesh, rei d’Uruk” i “Rostoll cremat”. La transferència de talent entre els teatres catalans i els de les Illes, diu, és habitual.
“La bona persona de Sezuan” sortirà de gira. La primera aturada, el 24 i 25 de març a l’Auditori de Manacor. Mentre, però, Gomila prepara una nova sèrie de ficció per a IB3. Es tracta de la comèdia dramàtica familiar. Es titula “Pep” i Gomila n’és el protagonista.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat