El lateral esquerre, que arriba lliure del València, ha aterrat a Palma aquest dilluns per convertir-se en nou jugador de l'equip de Son Moix
Toni Lato ha aterrat a Palma aquest dilluns al matí per convertir-se en nou jugador del Mallorca. El jugador arriba lliure procedent del València i, en principi, signarà amb l’equip de Son Moix per quatre temporades. “El Mallorca era la millor opció” assegura el jugador que és mostra “il·lusionat” amb el projecte esportiu que li ha proposat personalment el director de futbol del club, Pablo Ortells.
Toni Lato és lateral esquerre, té 25 anys i arriba lliure procedent del València, equip en què hi ha jugat quasi tota la vida des de les categories inferiors fins al primer equip, llevat d’una temporada (19-20) en la qual va jugar cedit al PSV i l’Osasuna. Amb el primer equip del València hi ha jugat sis temporades. En total, 78 partits de Lliga a Primera Divisió.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto