Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Vilafranca de Bonany acull la 29a edició de la Fira del Meló
Vilafranca de Bonany ha acollit aquest diumenge la 29a edició de la tradicional Fira del Meló.
Com cada any, el concurs del “meló més feixuc” i el concurs del “meló de qualitat” han estat els protagonistes de la jornada. Toni Mascaró ha estat el guanyador amb el més feixuc: un exemplar de 22,440 kg; i Catalina Mascaró Riera ha guanyat en la categoria de qualitat.
Els vilafranquers i visitants han gaudit d’un matí en què han celebrat el meló de Vilafranca amb paradetes específiques per tastar una tallada d’aquest producte. No han faltat, tampoc, les paradetes tradicionals d’artesania, gastronomia i producte local; fins i tot, art dedicat al Meló de Vilafranca.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061