El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Vilafranca de Bonany acull la 29a edició de la Fira del Meló
Vilafranca de Bonany ha acollit aquest diumenge la 29a edició de la tradicional Fira del Meló.
Com cada any, el concurs del “meló més feixuc” i el concurs del “meló de qualitat” han estat els protagonistes de la jornada. Toni Mascaró ha estat el guanyador amb el més feixuc: un exemplar de 22,440 kg; i Catalina Mascaró Riera ha guanyat en la categoria de qualitat.
Els vilafranquers i visitants han gaudit d’un matí en què han celebrat el meló de Vilafranca amb paradetes específiques per tastar una tallada d’aquest producte. No han faltat, tampoc, les paradetes tradicionals d’artesania, gastronomia i producte local; fins i tot, art dedicat al Meló de Vilafranca.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle