Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
L'exentrenador i conco de Rafel Nadal explica que el manacorí té bones sensacions i que el màxim objectiu de la temporada del tennista és Roland Garros
La lesió a Austràlia ha complicat la temporada a Rafel Nadal, però el seu conco i exentrenador, Toni Nadal ens diu que el veu amb bones sensacions. Ens ho ha contat a Madrid, després de fer una conferència. Ell, que ha compartit bona part de la carrera del seu nebot, hi era present quan entrà al top 10 del rànquing ATP. Des de llavors, no hi ha sortit. Quasi 18 anys d’ençà d’aquell 25 d’abril. Per a Toni Nadal, una fita molt “difícil d’aconseguir i difícil de repetir”. Ell a més li dona més valor, ja que el tennista manacorí ha aconseguit mantenir-se a aquest rànquing malgrat les moltes lesions que ha patit a la seva carrera. Un fet que, segons Toni Nadal, evidencia la capacitat de feina de Rafel Nadal.
Roland Garros
L’exentrenador de Rafel Nadal sap que Roland Garros és el màxim objectiu de la temporada. El quinzè triomf a París és una prioritat per a ell. Encara que segons Toni Nadal creu que seria important que el manacorí adquirís una mica de rodatge abans d’arribar al segon Grand Slam de la temporada per obtenir una bona adaptació a la terra parisenca. Si és així, Toni Nadal ho té clar, el veuria com un clar candidat al títol.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario