Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

L'oncle del manacorí assegura que queden tres partits de pinyol vermell
Rafel Nadal és a tres victòries de guanyar el segon Obert d’Austràlia. Demà s’enfronta als quarts de final a Stefanos Tsitsipas. El manacorí necessitarà fer 3 grans partits si vol aixecar el trofeu. Per parlar de les opcions del manacorí hem estat amb el seu oncle, Toni Nadal.
Nadal ja sap el que és derrotar el grec a Austràlia. Ho va fer fa dos anys a les semifinals i per la via ràpida. Ara, el mallorquí arriba enlairat pel bon joc desplegat contra Fabio Fognini.
Els dos tennistes s’han enfrontat en set ocasions sobre una pista de tennis, i el manacorí només ha perdut un duel: fa dos anys a les semifinals del Màsters de Madrid.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració