Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El migcampista mallorquí ha marcat 3 dianes en quatre partits de lliga
Toni Ramon té el gol entre cella i cella. El migcampista mallorquí ha explotat enguany com a golejador. Ha marcat 3 dianes en quatre partits.
El binissalemer ha viscut una trajectòria meteòrica amb els blanc-i-blaus. En tres anys passà del juvenil de l’Atlètic Balears a consolidar-se al primer equip. Ara és fix als esquemes de Jaume Mut.
Els balearicos són invictes a la lliga, amb dues victòries i dos empats. Ara toca rebre el Terrassa a l’Estadi Balear i per guanyar, s’han de seguir les passes dels duels anteriors.
Toni Ramon no es marca un objectiu a llarg termini. Ara bé, creu que la temporada estarà plena d’èxits per un motiu: la implicació de la plantilla.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys